2016. augusztus 13., szombat

Happy 1st anniversary, babe - XiuHan One Shot

*MinSeok szemszöge*
16:59 van éppen. Már csak egy perc, és végre elhagyom a MorningCaffee kávézót, ahol dolgozom. Egyébként szeretek itt dolgozni, jó fejek a kollégáim és a vendégek is normálisak - már amelyik. Mikor 17:00-át ütött az óra, gyorsan elköszöntem hangosan mindenkitől, majd elhagytam a helyiséget. Luhan már kb. egy órája otthon van. Ma valamiért nem várt meg... Pedig mindig be szokott jönni munka után, de most valamilyen oknál fogva kihagyta. Azt mondta, hogy majd meglátom, hogy miért. Hát mindenesetre kíváncsian várom. Elővettem a zsebemből egy szál cigarettát, majd azonnal rágyújtottam. Imádtam, hogy nyár van. Nincs hideg, sőt, majdnem megsültem, plusz öt órakor még olyan világos van, mintha dél lenne.
Mikor hazaértem, hatalmas csend fogadott és sehol sem égett semmilyen lámpa. Felkapcsoltam az előszobába a villanyt, majd kissé eltátottam számat. Rózsaszín és piros rózsaszirmok sorakoztak egymás mellett, egészen a lépcsőig. Nem tudtam mi ez az egész, ezért felmentem a lépcsőn, ahol szintén virágszirmok voltak elhelyezve minden egyes lépcsőfokon. Mikor felértem, betoppantam a hálószobába, ahol egy elegánsan felöltözött Luhan állt, s lebegő, piros lufik töltötték meg a szoba sarkait.

- Boldog első évfordulót, édes - lépett elém, s egy szerelmes csókba vont. Mi van? Első évforduló? Az ma lenne?! Oh, te jóságos...

- Basszus... - váltam el tőle hirtelen.

- Mi az?

- Én teljesen elfelejtettem - hajtottam le fejemet szégyenemben.

- Jaj, ugyan már. Na és? - fogta meg államát, s felhúzta fejemet.

- Imádlak - suttogtam, majd megcsókoltam. Olyan gyönyörű ez az egész. Egész nap tudnám nézni.

- Na, de most húzd át a segged a szekrényhez és öltözz valami elegáns cuccba.


Ahogy kérte, azonnal széttártam a szekrény ajtajait, majd kivettem egy fehér inget, hozzá egy fekete csőfarmert, s egy fekete nyakkendőt, majd átöltöztem.

- Nagyszerű. Mehetünk?

- Hova? – értetlenkedtem.

- Azt majd meglátod – megfogta kezemet, majd lementünk az előszobába, ahol felvettük fekete cipőinket. Kinyitja Luhan az ajtót, s előre engedett, amit megköszöntem, majd beültünk a kocsiba. Beindította a motort, s már útnak is indultunk. Csak fogalmam sincs, hogy hova. Útközben combomra rakta meleg tenyerét, s egészen addig így voltunk, míg meg nem érkeztünk egy... Étteremhez? Igen, ez egy étterem. Sose voltam még itt... Luhan megfogta kezem, összekulcsolta ujjainkat, s úgy mentünk be a helyiségbe. Csak pár ember lézengett, úgyhogy nem volt nagy hangzavar. Körbenéztem. Hangulatfények mindenhol, s a chill zenék sem maradhattak ki, amik a beépített hangszórókból szóltak. Leültünk egymással szembe egy asztalhoz, aminek a közepén egy üveg bor állt, s mellette két pohár.

- Tetszik?

- Egyenesen imádom - néztem körbe ismét. Később azt vettük észre, hogy egy nő hoz két étlapot, amit szépen lerakott az asztalra. Megköszöntük, majd mindketten próbáltunk megegyezni valami kajában, ami végül végre sikerült. Pár perc múlva visszajött a csajszi, hogy felírja a rendelésünket, majd pillanatok alatt el is tűnt onnan. Luhan megfogta az asztalon lévő boros üveget, amiből mindkettőnk poharába öntött. Koccintottunk egyet, s az asztal fölé hajoltunk egy rövid csók érdekében. Boldognak éreztem magam. Nagyon boldognak. Nem akarom elveszíteni Luhant. Soha...
Később ki is hozták az általunk rendelt vacsorát, majd rögtön hozzá is fogtunk. Jóízűen hümmögtem egy sort, ugyanis nagyon finom volt.
Hazafele már én vezettem, mert amúgy Luhan utál kocsit vezetni, de ma megtette értem, ami irtó aranyos tőle. Mikor hazaértünk, lerúgtuk cipőinket, majd felmentünk a hálószobába.

- Hogy tetszett? - ült le az ágyra.

- Isteni volt. Köszönöm szépen - huppantam le mellé, majd egy szerelmes csókba vontam.

- Érted bármit - vált ki gyorsan, hogy el tudja mondani ezt a két szót, majd ismét birtokba vettük egymás ajkát. Nem tudom mennyi ideig csókolózhattunk, de levegőhiány miatt el kellett válnunk egymástól. Hosszasan néztem ajkait, orrát, szemét, szemöldökét, mindenét. Hirtelen nyakkendőjéhez nyúltam, amit azonnal ki is kötöttem, majd kigomboltam ingének első három gombját, s birtokba vettem nyakát. Azt hiszem, most jött el az az alkalom végre, hogy lefeküdjek életem szerelmével. Eddig még sosem volt rá lehetőség. Ráadásul Luhannak ez lesz életében a legelső alkalom... Derekánál fogva végigfektettem az ágyon, majd szabad mellkasára apró puszikat adtam. Tarkómra helyezte kezét, s úgy sóhajtozott. Minden egyes kigombolásnál adtam egyre felszabaduló felsőtestére egy puszit, majd mikor legalul is kigomboltam, fölé másztam, aztán egy szenvedélyes csókba vontam, közben oldalát cirógattam ujjbegyeimmel, amitől jól láthatóan kirázta a hideg. Mikor elváltam tőle, nadrágja gombjával és cipzárjával kezdtem el szerencsétlenkedni, de végül sikerült kioldoznom. Egy újabb mély csókba invitáltam, közben mutatóujjammal kezdtem lefele haladni hasán, egyenesen alsónadrágjáig, amibe lassan benyúltam kezemmel, majd markomba fogtam éledező férfiasságát, mire egy aprót nyögött számba. Állát, s nyakhajlatát leptem el puszikkal, közben masszírozni kezdtem őt lent. Folyamatos sóhajok hagyták el ajkait, amivel kezdett engem is az őrületbe kergetni.
 
- Várj - suttogta. Megálltam tevékenykedésemben, mire felült, ezáltal ki kellett húznom alsónadrágjából kezemet. Olyan közel ült előttem, amennyire csak tudott, majd kínzó lassúsággal elkezdte kigombolni ingemet, közben direkt szexin harapdálta alsó ajkát. A nadrágomat én vettem le, mert már kissé türelmetlen voltam. Visszafektettem Luhant, majd egy egyszerű mozdulattal levettem róla az egyetlen ruhadarabot, ami maradt rajta, mire kikerekedett szemekkel nézett rám és felhúzta lábait.

- Ne szégyenlősködj. Láttalak már így - villantottam egy perverz fél mosolyt, mire félve kinyújtotta lábait, s egy kisebb terpeszbe tette, hogy el tudjak férni közöttük. Először jobb mellbimbóját kezdtem el izgatni, majd a ballal is ügyködtem. Egyre lejjebb haladtam, már alhasánál jártam, mikor felnéztem rá. Ő is nézett beharapott alsó ajakkal, majd nagyon lassan férfiassága elé kúsztam, végig őt figyelve. Bekaptam makkját, mire hátrabicsaklott feje, majd nyögött egyet. Több oldalon is végignyaltam hosszán, s számba vettem férfiassága felét, majd elkezdtem fel-le mozgatni fejemet. Egy közepes tempót vettem fel, ami úgy hallottam, Luhannak nagyon tetszett. Fokozatosan vettem be számba egyre többet és többet, míg végül mély torok nem lett a vége. Nyelvemmel is besegítettem, mire egy nagyot nyögött.

- Agh, Minseokkie! - túrt bele hajába, közbe tátva maradt szája, s a szemei csukva voltak. Még mielőtt számba élvezhetett volna, gyorsan kihúztam számból férfiasságát. Ajkaim közé vettem egyik ujjamat, amit alaposan benyálaztam, majd bejáratát kezdtem el ingerelni vele, s lassan elmélyítettem benne. Később csatlakoztattam második ujjamat is, amire már összeszorította szemeit, s ökölbe tette kezét. Tudtam, hogy irtózatosan fáj neki, de hát finomabban nem tudtam csinálni. Nagyon lassan elkezdtem benne mozgatni őket, ami nem igazán tetszett Luhannak, ugyanis egy fájdalmas nyöszörgés hagyta el ajkait. Ollózni kezdtem benne, mire két tenyerébe temette arcát, s nagy levegőket vett. Később kihúztam belőle ujjaimat, mire egy nagy sóhaj hagyta el száját. És most jön a legborzasztóbb része... Legalábbis az elején kurvára fog neki fájni. Az ágy melletti éjjeliszekrény fiókjában volt síkosító, amit kiszedtem, majd felnyitottam a kupakját, s bekentem vele péniszemet, majd Luhan bejáratát is.

- Legyél nagyon óvatos, kérlek!

- Az leszek, ígérem - csókoltam meg. Miközben egymás ajkát faltuk, addig kezdtem nagyon lassan elmerülni benne, mire azonnal kivált a csókból, s fájdalmasan nyögni kezdett. Befogta száját, lehunyta szemeit, s úgy próbálta tűrni a fájdalmat. Hirtelen lefolyt arcán egy könnycsepp, amit azonnal letöröltem.

- Ne sírj, kérlek. Hidd el, nem sokára megszokod - mondtam ki nagy nehezen ezeket a szavakat, mert közben az őrületbe kergetett az a forróság, amit magam körül éreztem. Mikor félig benne voltam, megálltam, s hagytam, hogy megszokjon. Mikor már csak aprókat lihegett, egy nagyon lassú tempót diktáltam, mire ismét megfeszült teste, s beharapta mindkét ajkát. Arcára simítottam kezemet, mire kinyitotta szemeit, majd megcsókoltam, hogy egy kicsit próbáljam elterelni figyelmét a fájdalomról. Később már nem vettem észre rajta, hogy fájna neki, vagy ilyesmi, gondolom egyelőre még zsibbasztó érzés. Elváltam ajkaitól, majd szemébe néztem, s próbáltam kivenni arckifejezéséből, hogy most éppen mit érez. Ezt hamar megtudtam, ugyanis lehunyta szemeit, majd sóhajtozni kezdett, s feje mellett markolászta a párnát. Egy kicsit gyorsabb tempót diktáltam csípőmmel, mire Luhanból egy nyögés szökött fel. Beharaptam alsó ajkamat e hang hallatán. Lehajoltam feje mellé, majd direkt fülébe sóhajtoztam és nyögtem. Tudom, szemét vagyok, de jó volt egy kicsit kínozni. Gyengéden megharaptam fülcimpáját, majd megpusziltam füle alatt, s nyakát kezdtem el kényeztetni, minek hatására kirázta a hideg, még úgyis, hogy irtó forró volt a teste.

- Gyorsabban, kérlek - suttogta vagy sóhajtotta, nem tudom pontosan. Ahogy kérte, gyorsabb tempóra váltottam. Uram atyám... Egyre többet és hangosabbat nyögött Luhan, ami csak azt hajtotta bennem, hogy még gyorsabban csináljam. Egy vad csókba invitáltam, amit alig tudtunk megtartani, mert mindkettőnk ellentétesen mozgott. Mikor hirtelen egy hatalmas, kéjes nyögés hagyta el Luhan száját, tudtam, hogy megvan az a pont. Az a bizonyos pont. Egymás után legalább négyszer találtam el gyönyörközpontját, majd utána voltak kihagyások, de ismét megtaláltam egyik lökésemnél. Éreztem, hogy már nem kell sok, ahhoz, hogy elélvezzek, de ahogy látom és hallom, Luhannak sem. Eszméletlen hangos volt, szerintem még a harmadik utcában is hallották, hogy mi éppen mit művelünk. Megragadtam Luhan férfiasságát, amin fel-le kezdtem mozgatni kezem elég gyors tempóban. Egy hosszú nyögés hagyta el száját, közben háta ívbe feszült.

- Minseokkie! - szólított, tudtam, hogy nemsokára eléri a gyönyört. Szorosan magához szorított, átkarolta hátamat, majd egy hangos nyögés kíséretével kezembe élvezett. Még löktem párat csípőmmel, mire egy hosszú, mély nyögéssel Luhanba élveztem. Megtámaszkodtam két oldala mellett, lehajtottam fejemet, lehunytam szemeim, s halkan lihegtem. Kihúzódtam belőle, majd előszedtem a kis szekrényről egy zsepit, majd letöröltem Luhan élvezetét kezemről, s a takaróról.

- Jó volt? - kérdeztem, bár úgyis tudtam a választ. Nem válaszolt csak hevesen bólogatott csukott szemmel. Elmosolyodtam, majd adtam orrára egy puszit, mire felnyitotta szemhéjait. - Hát, tőlem ez volt az ajándékod.
- Akkor kimondhatom, hogy ez volt életem legjobb ajándéka - törölte le homlokáról az izzadtságcseppeket, majd egy szerelmes csókba vontam.

- Szeretlek - suttogtam ajkaira.

- Én nem - hirtelen lefagytam, s kicsit eltávolodtam tőle. Ez most... Komoly? - Én imádlak - ölelt magához.

- Frászt hozod rám...

- Látnod kellett volna a fejed - kuncogott aranyosan.

2 megjegyzés:

  1. Jujj nagyon cuki lett! Azt hittem hogy ez AZ a XiuHan amit már korábban olvastam, de rájöttem hogy nem... sajnos -.-
    No mindegy ez is fantörpikus volt (ha már törpilla vagyok xd )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. korábban olvastál? nem tudom miről beszélsz. fejtsd ki, kérlek.
      egyébként örülök, hogy tetszett, és köszi, hogy kommenteltél:)

      Törlés